PHSMA26
-
Innlegg
3 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Innlegg skrevet av PHSMA26
-
-
Jeg tror dessverre ikke man får bekreftelse på fysisk… Det er kjipt fordi man begynner å overtenke på om man er videre med i opptaket eller ikke 😩
-
Noen som hadde 29.mai og har fått innkalling til intervju?

Politihøgskolen opptak 2026
i Utdanning
Skrevet
Jeg sjekker boforhold, spesielt i Stavern da det er førsteplass. Noen som vet noe om Soldathjemmet?