Gå til innhold

Trym1234

Medlemmer
  • Innlegg

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Innlegg skrevet av Trym1234

  1. Erlendz skrev (På 24.7.2005 den 21.41):

    Seriøst det der er det råeste kabinettet jeg noen gang har sett. Skal garantert kjøpe det. Koste hva det koste vil...

     

     

    hei lurer på om du forsat har dete kabinetet og om du er villig til og selge det plis ta kontakt vis intrsert

     

     

     

     

     

×
×
  • Opprett ny...