Trym1234
-
Innlegg
2 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Innlegg skrevet av Trym1234
-
-
Erlendz skrev (På 24.7.2005 den 21.41):
Seriøst det der er det råeste kabinettet jeg noen gang har sett. Skal garantert kjøpe det. Koste hva det koste vil...
hei lurer på om du forsat har dete kabinetet og om du er villig til og selge det plis ta kontakt vis intrsert

LianLi 20 år. PC-777
i Kabinetter og modifikasjoner
Skrevet
vet du hvem han solgte det til ?