Jeg tror at spillutviklere gjør det rette i å lage spillene sine for et bredere publikum (betyr også økte inntekter og på sikt bedre spill). Da er det muligheter til å spille slik man vil. Det er souls snobber som hele tiden skal ha en permanent tøff vanskelighetsgrad. De får holde seg til Elden ring.
Elden ring er spillet hvor souls nåde et bredere publikum. Open world gir friheten til å spille slik man vil og summons gjør spillet enklere om man vil det.
Soulslikes er jo forklart som vanskelige, man ville forventet at et spill i sjangeren følgte dette. Folk går nok inn med forventning at dette er vanskelig og om jeg ikke klarer det så er det sånn.
Men difficulty sliders er alltid et positivt i mine øyne.
Sier vel bare litt om hvor kortvarig og usunn gaming-verdenen er.
Ikke merkelig at mange unge sliter med psykisk uhelse når de bruker mye tid og energi på en så tanketom, hjerne-stressende og nedbrytende hobby
Perfekt eksempel på Confirmation bias. Ta en fakta som at unge sliter med psykisk uhelse og sammenhenge det med dine personlige meninger om gaming. Ikke bra, ikke bra.
Fantastisk DLC. Base game er helt ok, men DLCen er veldig bra. Minner meg om hvordan jeg følte meg om bloodborne, 6/10 base game, 9/10 DLC. Ikke bare er Lies of P inspirert, men gir osgå samme opplevelse 😭