Jump to content

Akrapovic

Medlemmer
  • Content Count

    1873
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by Akrapovic

  1. Du kan eventuelt prøve å søke krigsskole, hvis man er heldig blir man innkalt til sesjon del 2. Man kan bli luket ut allerede før sesjon basert på rulleblad, helse, karakterer, orden og oppførsel fra VGS.
  2. Casio F-91W. Selger den for rundt 400kr i kiosken, eller for rundt 170kr på nettet. http://www.creationwatches.com/products/casio-sports-205/casio-classic-sports-chronograph-f-91w-1sdg-f91w-1sdg-mens-watch-2675.html
  3. Kan du vær så snill å lese deg opp på trening og næring før du i det hele tatt nærmer deg macroer? Du feiltrener og undernærer deg selv så til de grader at du kommer til å skade deg etter dag 2. Hvorfor skal du trene styrke 1.5-2t hver dag? Selv proffene pleier ikke å trene så lenge hver dag, og de har trent seg opp i flere år. Hvor mye veier du, og hva er høyden din? Og hva vil du oppnå? Akkurat nå driver du selvskading, og kommer til å bli stygg, skadet og syk. EDIT: Så at du veier 66kg, du vil IKKE gå ned i vekt, du vil vel ha strammere kropp? For å få fin rumpe (jente) eller blant annet bør du trene basisøvelser som squat, markløft, benk, overhead press og barbell row. Du kan tenke på å kutte ned på fett senere når du har begynt å få litt muskelmasse. Alt for mange jenter tror de kan gå ned i vekt og få _den_ fine kroppen, men så ender de opp med å bare bli skinnyfat og like ille som før, bare i en mindre form. EDIT EDIT: Så at du var en mann. Spis ca 500kcal over hva du forbrenner hver dag, og kjør et program som ICF 5x5. Da kommer du til å få en mye finere og sunnere kropp enn hva du får av å lage et program selv (i nybegynnerfasen). EDIT EDIT EDIT: Ser lenger bak i trådene dine at du sliter med selvfølelsen. Hvis du føler deg dårlig i din egen kropp kommer trening mest sannsynlig bare til å gjøre det verre, anbefaler og oppsøke helsepersonell hvis du har det dårlig.
  4. Takk for tipset, men tilbudet er dessverre ferdig. :/
  5. Fikk HD598 i gave, men leverte de tilbake og kjøpte HD650 på grunn av mye bedre bang for the bucks. Jeg føler man kan leve med HD600/650 livet ut, men HD598 vil alltid ha en hake ved seg.
  6. Noen som har lest TAO of Badass av Joshua Pellicer? Har lastet den ned og vurderer å begynne å lese, noen som har innspill? Skumlest et par av sidene, men det høres ut som bullshit.
  7. Setter en pinne på at du overdoserer. Selv 0.1 kan være for mye for en nybegynner.
  8. Kan sammenligne de mer med jødene før andre verdenskrig.
  9. Vær så snill å les deg opp litt før du kommenterer. Man skal ikke plutselig gå ned til 500kcal dagen, hvis det er det du tror.
  10. Kort review av Jabra Sport Rox kommer snart. Fikk de i posten i går, men har ikke funnet ut hvilke propper og vinger som passer best enda. Har fått sår eller noe der vingen er etter en treningsøkt, så review kommer om 2 uker.
  11. Gainer er akkurat det samme som all annen mat. Mat. Det er lett å gå ned i vekt. Man skal bare spise mindre. Sinnsykt komplisert, sant? Si det til landsforeningen for de overvektige, og se om de er enige med deg. Alle er enige om dette, selv de. Gainer er oftest overpriset sukker med litt proteinpulver i, spis mat. For at supplements skal ha mening bør man ha ~perfekt kosthold, og det tviler jeg på at du har.
  12. Man må ofre sixpacken i noen måneder for å få en veldig bra chest og mye bedre mage når man igjen cutter etter x tid.
  13. Da er Jabra Sport Rox bestilt. Gleder meg til å teste de. EDIT: Svar til mine forrige poster om trådløse treningspropper.
  14. Phiaton BT 100 er den som blir nevnt som nærmeste utfordrer, men selges ikke i Norge. Ellers er jo Jaybird sine modeller rettet mot trening, men lydkvalitet er litt dårligere,og de er dobbelt så dyre. Tenkte å prøve eventuelt Urbanista Boston, selv om de suger balle på alle vis. De koster 500kr, så spørs om jeg får prøve de i butikken.
  15. Begynn med styrketrening hvis du føler deg fet. Spis rundt 500kcal over det du forbrenner hver dag, så du legger på deg ~0.5kg i uka. Når jeg startet med Starting Strength fikk jeg en mye fastere kropp, men lårene er det første man legger merke til når man gjør squat 3x i uka. Quadsene har blitt mye større, og leggene har blitt mer tre-firkantet hvis man kan si det. Les deg godt opp, og ikke gå i maskin/brosplit fella. Lykke til! http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224
  16. Hei. Du er nesten undervektig, vær så snill å les deg opp på trening før du begynner å trene styrke. Jeg hadde nesten samme specs som deg, men kroppen min har forvandlet seg mye siden jeg startet med Starting Strength av Mark Rippetoe. Det er helt normalt å ha brede lår når man sitter, dette har alle, ingenting å bekymre seg for. EDIT: Det er ikke mulig å slanke ett spesifikt punkt på kroppen, dette glemte jeg å nevne.
  17. Noen som har tips om (billige, under 1000) trådløse hodetelefoner til styrketrening? Har fått tips om disse (Sony SBH80), men må da finnes noe bedre?
  18. Ja, for forbud hjelper jo mot alt. Forbudstiden The Pirate Bay
  19. Jeg liker godt de store kurvene, meget behagelig å dra de langs gulvet mens man har en god del mat i de.
  20. Dette er nesten viktigere å få rede på enn rusmisbruket..
  21. Saken her er at staten er snillere mot deg hvis du nekter og bruker dine rettigheter (på et høflig vis selvfølgelig), enn om du later som at du er snill gutt og vil hjelpe politiet.
×
×
  • Create New...