altså, habilitetsspørsmålet er ikke nødvendig å diskutere. Det er bevist inhabilitet. Du ka ikke være praksislærer og mobbe praksisstudent uten å bli ansett som inhabil. Det er selvsagt grader av mobbing, men det er mobbeofferet som avgjør om det er mobbing, mobbekonflikt eller konflikt. konflikt blir upassende i denne sammenheng. mobbing egner seg bedre.
du har ikke lest tråden eller forstått spørsmålene. Det er en mobbesak, konfliktsak hvis jeg skal bruke lania sin anbefaling, ikke en skikkethetssak. En praksislærer som mobber, er i konflikt med, praksisstudent er inhabil.
inhabilitet med hensikt, mobbing. Jeg har stilt hypotetisk konkret spørsmål hvor de antatte forholdene er bevist. Det blir mye spekulering her. Jeg ønsker hjelp til å henvise til lover. Det er snakk om mobbing.
igjen så blir det mye spekulering. jeg svarer kort med at inhabili er fortasatt inhabil og hvis du velger bevist å gjøre deg selv inhabil og de inhabile handlingene, med hensikt, får direkte konsekvens for studentens studieprogresjon så er det klart at handlingen kan kategoriseres som mobbing.
Om jeg skriver inhabil, ikke til å stole på, forutintatt. Det vesentlige er at vedkommende har vist at deres evne til å utføre oppgaven de har blitt tildelt ikke er tilstrekkelig og det er ikke lenger mulig å forholde seg til vedkommende på en saklig måte som automatisk medfører at deres avgjørelser ikke lenger kan vektlegges.
dette er jo svada. jeg viser til forrege tråd inhabilitet er inhabilitet. Det er et veldig enkelt begrep. Det er ikke lenger mulig å forholde seg saklig til vedkommende som er inhabil. Det kan være flere grunner til at en person/ ansatt/ nemdsmedlem er inhabil. Du kan ikke bare skrive, nei, nei og nei når det er fullt mulig å skrive ja, ja og ja.