-
Innlegg
4 852 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Innlegg skrevet av MrLuni
-
-
Hadde vært kult laget en artikkel om sine 25år om hva som er mest lest, mest kommentert, generelt mest poplært osv.
-
Kanskje Judge krevde for mye lønn xD
-
Altså.. Dette blir jo som å bare spille sidequest med Atreus 😒
Jeg fikk fartsbot idag.
Denne nyheten var kjipere.
-
1
-
-
"Spillet er fortsatt kun tilgjengelig for de som har betalt 1400 kroner for premiumversjonen."
Nja... Følger med gratis på Gamepass, for dem som har det.
-
Kommer til å få 9 års grense, barnevennlig, forutsigbar (ja veit), med teit humor.
-
1
-
-
Er nok ikke bare Fortnite som er problemet i hjemmet da.
-
1
-
-
Hva er problemet med AI egentlig?
-
24. FOR en feeling den serien ga når den først kom ut. Enormt spennende.
-
1
-
-
-
Skjønner fortsatt ikke hva som er så negativt med AI i spill.
-
Hva er problemet med å bruke AI?
-
1
-
-
Mest soleklare 10/10 spillet jeg har rørt.
-
Hva er problemet med AI? Bare store selskap som kan bruke det?
-
1
-
1
-
-
cool. Men altså... 2027? kunne spart kunngjøringen et år til da.
-
Altså.. Den var helt OK hvis man ser på den som en parodi og selv er norsk, men i utlandet? Da er det trash.
-
" Vi ønsker å fortsette å bygge videre på Destiny. Så vi lytter til spillerne"
Altså.. Hvordan "lytter dem"? Ser kommentarer på facebook?
Jeg har ikke blitt spurt om noe iallefall xD -
10/10 spill når man får det gratis. Men må spilles med venner.
-
Xbox og Playstation.
Samma ulla og ytelse. Jeg kjøpte Xbox pga xboxlive, som er dritbra. Får shitloads for pengene.
-
-
Filmen var veldig nice
-
You mad?Tyralyon skrev:Hvorfor i all verden har dere en filmanmeldelse på gamer.no? -
Det var et kjipt kart når jeg først startet det. Men det ble faktisk bra etter en ble kjent med layout.
-
Håper AMD kjører på med et topp kort igjen sånn som 7900xtx
Dette kortet er jo utrolig mye for pengene.
Raytracing er oppskrytt og er ikke verd de 5000kr ekstra.
-
Teknisk sett er det ikke et bra spill. Men var dritbra pga nostalgien.

Seriene du må få med deg akkurat nå
i Diskutér artikler (Gamer.no)
Skrevet