Gå til innhold

Plugin for svart/hvite bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan det gjøre noe Photoshop ikke kan?

Det kan gjøre ting mange personer ikke klarer å gjøre i Photoshop, eller bare kan gjøre med mye mer arbeid. Nik har flere slike plugins som hjelper folk som ikke vil finjustere ørten innstillinger for å få resultatet de leter etter, og ofte fremstiller disse produktene bedre løsninger enn det man selv hadde tenkt seg. Jeg finner det hvertfall å være en verdifull ressurs i tillegg til Photoshop.

 

Synd at denne "artikkelen" virker mer som en annonse for programmet enn en faktisk test av det.

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

Jeg synes til og med gratisprogrammet/pluggen Virtual Photographer gir fine resultater når jeg ønsker filmkorn. Bedre enn de jeg får i PS mener jeg. Mer realistiske, så det må være noe de legger til som du ikke kan få ved å kun bruker PS. Plug-ins er ikke bare programmer som utnytter PS egenskaper på en enkel måte. Det er også programmer om har egne kvaliteter som støyreduksjon og avansert optisk justering. Så det er ikke utenkelig at en plug legger til korn som ikke PS kan lage.

 

Men når deg gjelder selve konverteringen til sorthvitt er jo CS3 helt glimrende.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...