Gå til innhold

Acrobat oppdateres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Acrobat 9 er tilgjengelig i tre utgaver (men er foreløpig ikke lagervare)

 

Ikke lagervare? Dette er jo et program man skal kunne laste ned fra adobes nettbutikk. Hvordan kan man da bli tom på lager??

 

 

Hehe, det reagerte jeg også på. Kan vel tenkes at man ikke får lastet det ned enda? Dessuten får man faktisk kjøpt og tilsendt DVD'er med Adobe Reader på. Det er vel det som grunnen til "ikke lagervare". Men funny var det :p

Lenke til kommentar
Acrobat 9 er tilgjengelig i tre utgaver (men er foreløpig ikke lagervare)

 

Ikke lagervare? Dette er jo et program man skal kunne laste ned fra adobes nettbutikk. Hvordan kan man da bli tom på lager??

 

 

Hehe, det reagerte jeg også på. Kan vel tenkes at man ikke får lastet det ned enda? Dessuten får man faktisk kjøpt og tilsendt DVD'er med Adobe Reader på. Det er vel det som grunnen til "ikke lagervare". Men funny var det :p

 

Jeg bestilte Adobe Acrobat for et par uker siden, da via adobe.com. Det viste seg at Adobe har kuttet ut Acrobat 8, og selger nå kun forbestillinger på Acrobat 9. Acrobat 9 sa en kundebehandler at ikke er tilgjengelig før i august.

 

Angående CutePDF Writer: dette programmet kjenner jeg ikke til. Men en av fordelene ved å bruke Adobe Acrobat Professional er at man kan "Enable Usage Rights in Adobe Reader" og "Enable for Commenting and Analysis in Adobe Reader". Det første valget gjør at man kan lagre endringer i en PDF fra Adobe Reader. Det andre valget tillater bla. å legge til kommentarer med Adobe Reader. Pga. lisens og begrensninger/sperrer i Adobe Reader får man ikke gjort dette fra noe annet enn enkelte Adobe produkter, bla. Acrobat Professional 8.0 eller nyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...