Gå til innhold

Anmeldelse av Puzzle Quest: Challenge of the Warlords


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har selv sagt at 6/10 er en helt ok karakter. Hvorfor har da denne anmeldelsen (og mange lignende) så utrolig negativ vinkling? Man skulle tro at den heller skulle ha en mindre positiv tone, men her er det fokus på det negative fra første til siste setning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Hvis Wii-versjonen er den dårligste, hvilken er den beste?

De andre? Det ble vel gitt ut til PC først, så det er rimelig å tro at det er den versjonen som er best.

Lenke til kommentar
Hvis Wii-versjonen er den dårligste, hvilken er den beste?

 

Jeg har spilt DS, 360 og PC versionen, og jeg må si at PC version må være den beste.

 

Her har du full kontrol over ting, og lettere tilgang på invitory og butikk osv. I forhold to 360 og DS versionen, der ting er temmelig kronglete og vanskelig interface...selvom det er en vanesak.

 

DS er svært moro grunnet Stylus kontrollet, men den feiler pga den første kampen din har ALLTID samme oppsett.

 

PC versionen var egentlig laget først, men har hatt lengst utviklings tid. Sikkert pga all tilbakemeldingene om feilene på de andre versionene så fikset de dette til PC.

Pluss og at du har høyere oppløysning, og spillet er svært behagelig visuelt her enn de andre versionene.

 

Så vurderer du hvilken som bør kjøpes anbefaler jeg PC versionen...

Lenke til kommentar

Np, men når det gjelder 360 har jeg bare testet på utstilling. Så jeg fikk ikke se hvordan online delen er.

 

Dersom det er et Online lobby, så mulig jeg hadde holdt ut det negative bare for det.

 

Dette spillet er svært morro, men den blir enda mer så med online.

 

Så hvis 360 tilbyr et enkelt system å kunne spille mot andre hadde jeg faktisk kjøpt 360 versionen....men jeg hadde skjekket det opp først.

 

DS og PC har et dritt system for dette, du MÅ vite IPen til den du skal spille mot.

 

Det er en PC demo ute, test den og se hva du synes.

 

Men bryr du deg ikke om online, er nok PC tingen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...