Gå til innhold

Liten flashbasert mp3-spiller med den beste lyden som er å oppdrive?


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en liten, flashbasert mp3-spiller med den beste lyden som er å opppdrive. Jeg bruker "Shure SE530"-øreplugger. Krav:

 

Førsteprioritet: god lyd! (helst med mulighet for god trøkk i bassen)

Flashbasert

Minimum 2GB

Liten

Display

Støtte for spillelister

Må helst ha støtte for flac og OGG

Må ha knapper for play, stop, bytte sang

Kopiering av sanger kunne gå via Windows Utforsker (hater SonicStage...)

Trenger ikke ha FM-radio

Pris er ikke viktig

 

Jeg har sett på Cowon iAudio U3 2GB, men jeg er litt i tvil, for den har visstnok litt tungvindt menysystem. (Er det forresten noen andre enn Teknikmagasinet som selger denne? Finner ingenting i prisguiden eller ved søk på Google.)

 

Jeg vil ikke ha iPod eller Creative.

 

På forhånd takk :)

Endret av zacka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virus? Jeg tenkte i såfall å oppsøke butikken deres i Karl Johan. Der har de U3. Hmm, kanskje jeg skal sjekke ut iAudio 7. Takk!

 

Edit: vet du om det er tungvingdt med de touchknappene? Det er det eneste jeg kan se på som et minus...

 

Edit2: tok sjansjen og bestilte 4GB-versjonen av iAudio 7 fra siden du linket til :)

Endret av zacka
Lenke til kommentar

Fy fela, det er det R Å E S T E jeg har opplevd hva lydkvalitet angår!! Kombinasjonen Shure SE530, Cowon iAudio 7 og lydfiler i .flac har snudd opp ned på tilværelsen min. Lyttegleden er på et maskimum og jeg er helt overveldet. Endelig kan jeg si meg fornøyd. Takk for tipset, Captain Ødegård :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Fy fela, det er det R Å E S T E jeg har opplevd hva lydkvalitet angår!! Kombinasjonen Shure SE530, Cowon iAudio 7 og lydfiler i .flac har snudd opp ned på tilværelsen min. Lyttegleden er på et maskimum og jeg er helt overveldet. Endelig kan jeg si meg fornøyd. Takk for tipset, Captain Ødegård :)

 

Hehe det var bra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...