Felgen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har nå innsett at Core-boksen min trenger en trådløs venn, en rosa trådløs venn, om noen skulle lure. Tingen er bare det at vi bor i Norge, hvor ting har en tendens til å være dyrt, særlig for en student. Og gjett hva, jeg er en student. Derfor har jeg tenkt til å kjøpe fra utlandet, da den delen av utlandet som heter Canada. Vel, vel. Her kommer en kort versjon av en lang historie: Kan jeg bruke en trådløs håndkontroll og hodesett kjøpt i Canada på min norskkjøpte kjerne? All hjelp tas i mot med takk, spydige kommentarer gjør ikke.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 ja, din lille rosa venn fra Canada fungerer på kameraten din i Norge..
Skogslik Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 fint av deg og kjøpe en venn til den gammle =) men ja den vill nok virke helt fint.
Felgen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Takk, takk, da var det bestilt. Slår meg vel nå i etterkant at det ikke blei så mye billigere enn hva det ville blitt her i moderlandet, og at jeg kanskje burde kjørt på med et spill òg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå