Gå til innhold

- Én av fem har hacket Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette viser jo bare at Apple ikke kan noe om mobil markedet, folk vil ikke knytte seg til en bestemt opperatør for å få en mobil.

Beklager, men dette viser at du ikke kan noe som helst om mobilmarkedet utenfor landets grenser. Det er _helt normalt_ at spesielle telefonmodeller er eksklusive til enkelte operatører -- heck, 3 og Orange lager jo egne varianter av kjente Nokia-telefoner, og det er jo her i Europa. I USA er dagligdags kost.

Lenke til kommentar

stemmer, i USA har feks LG en ekstrem avtale med Verizon.

 

De skal blandt anna ha eneleverandør avtale på flere nye LG telefoner, inkludert den lekkre Voyager.

 

 

Men forskjellen mellom LG og Appler er at med LG så går hele abonemangs avgiften til opperatør.

 

Apple = omtrent 40% av abonemangs avgift blir videresendt til Apple.

 

så Apple taper penger på hver 5. iPhone...tilpass for dem synes jeg.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Beklager, men dette viser at du ikke kan noe som helst om mobilmarkedet utenfor landets grenser. Det er _helt normalt_ at spesielle telefonmodeller er eksklusive til enkelte operatører -- heck, 3 og Orange lager jo egne varianter av kjente Nokia-telefoner, og det er jo her i Europa. I USA er dagligdags kost.

Tom-i-hue har nok rett han - så vidt meg bekjent er det ingen av "operatør-telefonene" som kan måle seg salgsmessig med "åpne" telefoner fra Nokia etc. Og Nokia har vel heller ikke "virkelig" utviklet noen egne telefoner for operatører - det er vel bare snakk om små modifikasjoner av telefoner som også blir solgt fritt. Jeg stoler på at Nokia vet hva de driver med når de unngår denne typen produkter, og mener derfor at Tom-i-hue har et poeng.

 

Hadde det ikke vært for at iPhone er såpass banebrytende som den er, hadde det nok floppet for Apple. Dvs, om iPhone var en rimelig ordinær telefon på linje med hva Nokia/SE kan tilby, har jeg ingen tro på at det hadde blitt noen stor suksess.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...