Gå til innhold

Kulturo: The Host


AfterGlow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen andre som starter diskusjon, så jeg får vel si hva jeg mener om filmen.

 

Må si jeg syns jeg er litt uenig med filmanmelder'n. Jeg syns den klarer fint å svinge innom de forskjellige sjangerene, uten at det blir kjedelig.

Humoren må jeg si var kjempe bra.

 

Jeg ser du anmeldte DVD-utgivelsen, den har en veldig morsom scene som BD-utgaven ikke har:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er en del folk ute i regnværet som venter på bussen. Mens de gjør det blir det sagt på "billboarden/TV'en" at de som har blitt smittet har samme symptomene som en som er forskjølet. Det er jo da en som begynner og hoste og harke, og spytter i vanndammen som ligger ved busslomma. Akkurat da kommer en bil/buss forbi slik at alle får det rett i fleisen. meget gøy!

 

Blu-ray'en har et ekstremt godt bilde, noe av det beste jeg har sett. Selve flammen-animasjonene trakk litt ned. Ellers en god film =]

 

EDIT: leif

 

Og den heter forresten Gwoemul

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Det beste med den var at det var et friskt pust, er så vant med at jeg vet hva som kommer hele tiden med filmer fra Hollywood (de klarer jo omtrent ikke å fornye seg i det store og hele).

 

Den får bonus for et friskt pust og små galskap av meg 6.5 av 10

 

edit

ser du har skrevet noe av det samme nå athorb (fra linken din)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg hadde store forventninger til denne filmen etter så mye positiv omtale både av presse og av "vanlige" folk, men ble skikkelig skuffet. Den har blant annet blitt omtalt som en krysning mellom Jurassic Park og Haisommer, to filmer som jeg synes er meget underholdene, så forholdene burde ha ligget til rette for at jeg skulle like denne filmen.

 

The Host var ikke skummel, stort sett ikke morsom med unntak av et par scener, og skuespillerne synes jeg overspilte til de grader i perioder. Etter min mening var filmen et eneste langt gjesp, noe min kone også synes. En svak toer på terningen. :no:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...