Gå til innhold

Spionasjethriller fra Gamecock (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et nytt godt 3p snikespill til PC er velkommen. Mange av de nåværende er dessverre gitt ut eksklusivt på konsoller. Unntakene er Splinter Cell og Hitman seriene, og noen andre som ikke har falt i min smak.

 

Men hvorfor har denne 2. verdenskrig greia dukket opp også for denne typen spill (snike spionspill)? Det kommer et annet spill med omtrent samme tema fra en russisk utvikler på samme tid (Death of Spies). Er vi ikke ferdig med den krigen nå?

 

En ting er strategisspill og krigsspill, der dette var den siste store krigen, men snike spionspill? Man trenger ikke en verdenskrig som arena for at dette skal være et spennende tema. Dessuten så har du jo high-tech spiongadgetene, som er med på å hjøre spionspill morsomme. Joda, jeg skjønner jo at det kan være artig uten alle disse gadgetene også, men likevel.

 

Uansett, både dette og death of spies havner vel i bokhylla, for vi som holder oss til PC har jo ikke akkurat blitt botskjemte med hensyn til mengden av og kvaliteten på slike spill de siste årene. Har prøvd meg på noen snikespill på PC utenom SC og Hitman-seriene, men dette har vært dårlige greier for eksempel Gorky Zero 1&2 og Stolen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...