Gå til innhold

Strømbrudd drepte summetonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk!:

"Mange av Telenors mobilabonnenter mistet summetonen etter et strømbrudd i dag."

 

Denne saken kommer til å bli en klassiker..... :)

Siden journalisten (?) på 24 år (i følge Amobil.no) alltid har hatt interesse for duppeditter og ting med knapper og fant sin spesielle nisje da mobiltelefoner begynte å bli allemannseie på slutten av 90-tallet så vil jeg tro dette er en sak hun kommer til å la sitere på sin CV!

 

Jeg leser Amobil.no daglig - dere er sjeldent gode - og fordi dere er så gode så er ikke slike flauser lov!

 

:):)

Lenke til kommentar

Går nettet til Telenor på batterier når strømmen er borte? Jeg ville nå heller satset på aggregat, men det funker sikkert ikke..

Bilen kom borti en 300.000 volts ledning så er det litt rart at strømmen ikke gikk gjennom bilen, noe som ihvertfall var flaks. Når det er så mye strøm i nærheten, så er det kanskje lurt å være litt mer forsiktig. :)

Lenke til kommentar
- Vi har et eget driftssenter som overvåker og registrerer feil. Når en feil oppdages sender vi ut våre egne feilingeniører. Men hvis det er eksterne problemer som dette i dag, så kan vi ikke gjøre annet enn å vente og håpe at problemene fikses fort, sier han.

Hva er en feilingeniør? Skal kanskje være feltingeniør ;)

Lenke til kommentar
- Vi har et eget driftssenter som overvåker og registrerer feil. Når en feil oppdages sender vi ut våre egne feilingeniører. Men hvis det er eksterne problemer som dette i dag, så kan vi ikke gjøre annet enn å vente og håpe at problemene fikses fort, sier han.

Hva er en feilingeniør? Skal kanskje være feltingeniør ;)

9325639[/snapback]

 

Det skal det ja. Rettet nu :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...