Reggy Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Får ikke til å spille Splinter Cell Double Agent. Når jeg starter spillet henger hele dataen seg i første bilde. Må restarte maskinen for å komme igang igjen. Ingenting virker ikke engang pila fra musa vil flytte seg. Noe som har ide?
Znik Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hadde samme problemet, prov aa bruke run kommando linjen og legg til -LL. Altsaa start menyen > Run > "D:\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent\SCDA-Offline\System\SplinterCell4.exe" -LL
Reggy Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Hadde samme problemet, prov aa bruke run kommando linjen og legg til -LL. Altsaa start menyen > Run > "D:\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent\SCDA-Offline\System\SplinterCell4.exe" -LL 8662963[/snapback] Prøvde det men fikk beskjed om den ikke fant noen slik bane. Klippet ut linjen din i sin helhet. Forandret til bane H da mitt spill ligger der. Får det ikke til med disse -LL til slutt...Da finner den ikke noe....
Znik Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Spillet ditt ligger i samme folder som mitt system ? Sorg for aa ha med mellomrom etter Splintercell4.exe" og -LL Det letteste er aa bruke run, saa browser du etter exe filen ved SCDA-offline/system og bare legg til -LL med mellomrom etter .exe" Jeg har akkurat samme problem som deg, spillet laaser/crasher etter forste bilde. Spillte igjennom det helt fint med denne kommandoen.
Reggy Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Spillet ditt ligger i samme folder som mitt system ? Sorg for aa ha med mellomrom etter Splintercell4.exe" og -LL Det letteste er aa bruke run, saa browser du etter exe filen ved SCDA-offline/system og bare legg til -LL med mellomrom etter .exe" Jeg har akkurat samme problem som deg, spillet laaser/crasher etter forste bilde. Spillte igjennom det helt fint med denne kommandoen. 8667926[/snapback] Ser ut som jeg fikk det til nå. Måtte bruke bane H for det er der jeg lagt spillet. Browset gjennom og la på -LL til slutt og det gikk. Må man gjøre slik hver gang for å starte spillet? OG hvorfor er det slik?? Hjertelig takk. Har styrt hele helga med dette, kjøpt nytt skjermkort og langt på vei trodd at jeg måtte bygge opp ny maskin...TAKK!!!!
Reggy Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Men skal det være et sånn irreterende kryss + der jeg hele tiden har fokus i spillet? Som skjelver litt når jeg beveger meg rundt.. Irreterende...
Znik Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Spillet ditt ligger i samme folder som mitt system ? Sorg for aa ha med mellomrom etter Splintercell4.exe" og -LL Det letteste er aa bruke run, saa browser du etter exe filen ved SCDA-offline/system og bare legg til -LL med mellomrom etter .exe" Jeg har akkurat samme problem som deg, spillet laaser/crasher etter forste bilde. Spillte igjennom det helt fint med denne kommandoen. 8667926[/snapback] Ser ut som jeg fikk det til nå. Måtte bruke bane H for det er der jeg lagt spillet. Browset gjennom og la på -LL til slutt og det gikk. Må man gjøre slik hver gang for å starte spillet? OG hvorfor er det slik?? Hjertelig takk. Har styrt hele helga med dette, kjøpt nytt skjermkort og langt på vei trodd at jeg måtte bygge opp ny maskin...TAKK!! 8670974[/snapback] Vet ikke hvorfor det er sånn, må vere ett driver problem eller noe. Jeg patcha ikke spillet, kan vere at det hjelper. Og du må gjore det slik hver gang du skal spille.
Mevon Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Men skal det være et sånn irreterende kryss + der jeg hele tiden har fokus i spillet? Som skjelver litt når jeg beveger meg rundt.. Irreterende... 8671366[/snapback] Kan ikke huske at det har vert noe slik hos meg. Legg ut preent screen av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå