Gå til innhold

Wood-cube, lager cube sjølv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du ikke måle litt og slikt? Vanlig ATX-HK er 204 x 300 mm, cirka, om jeg husker rett. Sjekk også at skruehullene passer (gjør ganske sikkert det om den fysiske størrelsen stemmer).

 

Det beste er jo å prøve og montere ett ATX-HK.

 

Hvor gammelt er det?

 

Goscinny ;)

8612612[/snapback]

 

Ehm, ja. Er vel ifra 96 eller noko sånt :hmm: Eller det nyare? Men eg skal måle. Det er jo det enklaste.

Lenke til kommentar
Det jeg har er kjempegammelt, men virker gull :) Det er ikke etter dagens standarder. IO-shieldet har f.eks. en litt annen festemåten, men det funker kjempebra fordiom :)

 

Goscinny ;)

8632186[/snapback]

 

Javel, men eg skal prate med IT-ansvarleg på rådhuset. Har pratt mykje med han før. Han som valde kva som skulle vere i den første datan min for 3-4 år sidan. Og den brukar eg idag og den held fortsatt mål ;) Kan hende det er nokon datamaskiner på rådhuset som ikkje blir brukt. Da tek eg hk-brettet hvis det er i ein del, og ikkje to som det eg har. Og hvis ikkje det er noko der, så reiser eg til Datapart. Burde klare å skaffe meg eit hk-brett da, håpar eg :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Fekk ein ide angåande hk-brettet: Eg festar hk-brettet på "innsida", da er det lett å komme til. Og for å skjule kor skeivt og stygt det er bak, så festar eg strimler med diverse stoff og lignande Da blir det forhåpentlig nok til å skjule kantane og sånt, i tillegg så kjem det til å sjå bra ut, trur eg.

 

Kva trur de om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...