Gå til innhold

Bilde av Stedet


Anbefalte innlegg

Jeg tok meg tid til å legge opp et bilde av stedet så dere finner lettere frem

 

user posted image

 

Jeg andbefaler dere til å ikke dra til ica(ganske dyrt) vil heller anbefale kiwi eller rema.

Vis dere har lyst så kan jeg ta bilde av butikkene og minibanken vis det skulle trenges.

 

Fastfood = De selger kebab, Hamburgere, Pommfri. Er en ganske "Fattig" butikk over gaten fra "folkets kebab" eller hva det heter :S

 

Edit: her er direkte link til bilde http://i4.tinypic.com/6cywi88.jpg

 

Sorry for litt for stort bilde :)

Endret av sQRENSEN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en brus :D digg.. men skal få prøvd å sette opp t-bane og buss stasjoner.. men dere må vel ikke ha hvilke nummere som stopper på den bussholdeplassen ??

 

Alle linjer (1,2,3,4.. ikke 5) går til helsfyr t.. Stasjonen liger der kiwi og narvesen er.

 

 

Gjerene skriv forslag dere vil ha med på bilde! takk :)

Endret av sQRENSEN
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg la på litt detaljer om T-Bane og buss.

 

 

 

post-118492-1180974481_thumb.jpg

 

Edit: Auauau... for en superfeil jeg har gjort :blush: Der hvor det står 60-bussen, skal det jo selvfølgelig stå 21-bussen. Den går fra Aker Brygge til Helsfyr. Bra jeg sa i fra om detta ellers så kunne en eller annen landa virkelig feil sted :p

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
En dyr fattigsjappe?

 

En dorlig butikk med høye priser? eller

8782093[/snapback]

 

Jada det er det. Det jeg mener med fattigsjappe er at det er en bitteliten innvandrersjappe som selger en masse rare varer som har gått ut på dato. Likevel så koster en Cola mye mer der enn i en vanlig dagligvarebutikk.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er tennisbare i nærheten? :)

8794157[/snapback]

 

Tennisbane du mener? Du må et godt stykke nedover Grenseveien og inn i Christian Michelsens gate for å finne en. Grenseveien er den veier 21-bussen går så det er bare å ta bussen nedover da. Et lite stykke etter Carl Berners plass er det en tennisbane på høyre side.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Øy, må bare si at Olum har lagt inn en liten feil på kartet. Der det står 60-bussen, er det 21-bussen som går. Den går mellom Hellsfyr (5 / 10 min fra Valhall arena) og til Aker Brygge, for de som ikke bor i byen og ikke er kjent med rutenettet : p

8809964[/snapback]

 

Se på editen min under bildet da. Tre dager før du posta at jeg hadde feil. Oppdaga feilen selv ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...