Gå til innhold

Leopard utsatt til oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffende, viser at Apple ikke har kapasitet nok til å jobbe med så store satsninger samtidig. Håper de skjerper seg og ansetter flere slik at dette ikke skjer igjen.

8374908[/snapback]

Vi du synes det er lett å beregne slikt på forhånd så burde du kanskje søke deg jobb hos Apple?!

 

Dette betyr nok at jeg utsetter Mac mini innkjøpsplanen til Oktober, og det passer egenltig bra for da kommer også KDE 4 ut og dermed kan jeg kjøre Amarok isteden for iTunes :thumbup:

Lenke til kommentar

hehe tror apple sine PR gutter føler seg litt dum nå. de har jo hamret på M$ på vista forsinkelsene de siste 5 årene.

 

Men men 4 måneder i en sommer er ikke helt det samme som 3-4år. Men uansett er det ikke bra. Kan forstå tankegangen at vista har fått ganske mye bank grunnet at mye ikke fungere så smooth som det burde. De vil ungå å måtte komme med masse patcher med en gang.

 

Angående salget så vil nok det ikke gå så mye ned, er jo liksom ikke så mange som vet at leopard kommer engang. Samt så mener jeg å huske at folk fra år 2002 og utover kjøpte ny datamaskin selv om M$ skulle komme med nytt OS :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

uff, synd at dem drøyer så lenge med å slippe leopard. Det ironiske med min mac er at windows xp som jeg har sammen med tiger er mer stabil enn mac som stadigvekk krasjer safari f,eks. Det er jo litt driti ut fra apple synes nå jeg. Jeg skal ihvertfall ha leopard så snart den kommer ut i håp om bedre stabilitet.

 

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...