Gå til innhold

Serene kan få en arving


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne blir nok flott, men sikkert enormt dyr også. Serene koster jo rundt 9 store lapper.

 

Dersom B&Os nye mobiltelefon blir like spesiell som Serene, så tror jeg det blir noe virkelig spesielt. For Serene er jo laget på en måte som det er forsket frem til at det er best. For eksempel at skjermen er under tastene. Det er mer behagelig enn å ha den over. Egne ringetoner, spesielt komponert for denne mobiltelefonen og liknende er jo det som gjør Serene spesiell. Så hvis de kan komme med en oppfølger som også kan by på noen funksjoner, så tror jeg det blir veldig bra ;)

Lenke til kommentar
Bang & Olufsen er ikke fra Norge, men fra Danmark. Dessuten er Serene tilgjengelig i flere Bang & Olufsen butikker rundt om i landet.

8046236[/snapback]

Danske? Jøss, trodde de var norske. :S Har bare sett én Bang & Olufsen-butikk, der hang den i vinduet, men om det kan kalles å være på markedet, vet jeg ikke helt.. Du kan jo få kjøpt den i USA.

Lenke til kommentar
Bang & Olufsen er ikke fra Norge, men fra Danmark. Dessuten er Serene tilgjengelig i flere Bang & Olufsen butikker rundt om i landet.

8046236[/snapback]

Danske? Jøss, trodde de var norske. :S Har bare sett én Bang & Olufsen-butikk, der hang den i vinduet, men om det kan kalles å være på markedet, vet jeg ikke helt.. Du kan jo få kjøpt den i USA.

8046264[/snapback]

 

Det finnes faktisk 36 autoriserte forhandlere i Norge hvorav 14 er rene Bang & Olufsen butikker. Bang & Olufsen har vel aldri vært kjent for å rette seg mot massemarkedet med sine produkter, prisen tatt i betraktning.

Endret av I:H
Lenke til kommentar
Det finnes faktisk 36 autoriserte forhandlere i Norge hvorav 14 er rene Bang & Olufsen butikker. Bang & Olufsen har vel aldri vært kjent for å rette seg mot massemarkedet med sine produkter, prisen tatt i betraktning.

8046401[/snapback]

Så vidt jeg vet, ble Serene lansert i USA som en vanlig mobiltelefon som selges i vanlige butikker. Eller tar jeg feil? :hmm:

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet, ble Serene lansert i USA som en vanlig mobiltelefon som selges i vanlige butikker. Eller tar jeg feil? :hmm:

8046506[/snapback]

 

 

du tar nok feil. B&O produkter selges ikke i vanlige butikker, bare i sine egne B&O autoriserte butikker.

 

Har hatt mine serene sine lanseringen for et år siden, og har aldri vært så fornøyd med en mobil :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...