Gå til innhold

BF2 virker på singelplayer men ikke multiplayer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når jeg installerte bf2 etter en reinstall av xp virket ikke å spille over internett lengre... :no: Når jeg er ferdig med loadingen og skal trykke på "Join game" fryser spillet helt og da må jeg slå av maskinen manuelt for at noe skal skje.

Jeg har prøvd å installere bf2 på nytt men det hjelper ikke. jeg har også installert den nyeste patchen.

Noen som vet hvordan dette kan løses?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer noen andre spill hvis du prøver å spille online ,for hvis ikke kan det da være noe med brannmuren/internettinnstillingene.

Du kan jo også prøve å glytte eller gi nytt navn til Battlefield 2 mappa i Dine dokumenter. Har hørt det skal ha funket, men er usikker...

Skrevet

BF2 er ekstremt kresen (tror ingen annen programvare er i nærheten) når det gjelder packetloss noe som fører til problemet du beskriver. Packetloss kan skyldes flere ting.

Jeg tipper dette er det som har skjedd:

- Du har formatert harddisken med OS på for første gang.

- XP versjonen du brukte er ikke den siste og mest oppdaterte.

- Du har ikke installert nye chipset drivere.

- Du har ikke problemer med noen andre programmer eller spill.

Løsning:

- Last ned oppdaterte chipset drivere.

- Installer oppdaterte chipset drivere.

- Spill BF2 uten problemer.

Skrevet
Det med chipset driverene funket.100.gif Tusen takk for hjelpen Dr.Ittsekkole0.gif

8031109[/snapback]

Tenkte meg det ja. Hadde det samme problemet en gang. Jeg brukte over tre måneder på å finne løsningen. Ingen viste hvordan det skulle løses, det inkluderer EA support og dette forumet.

Du skylder meg at du ikke TK’er meg neste gang jeg springer mot et fly eller helikopter. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...