Gå til innhold

hva er en fisheye linse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VrCFcccD

Ser ofte at personer som skriver spørsmål her blir bedt om å søke andre plasser/på tidligere tråder på en litt avvisende måte. Tror kanskje personene som svarer slik må gå i seg selv å tenke på hva man skal med et forum.

Alt er jo dokumentert en eller annen plass, så man kan vel bare legge ned hele forumet. Hvis dere ikke har noen bedre svar, så er min anbefaling: La vær å svare. Ha respekt for de som spør. Det er naturligvis greit å sende linker til tråder man mener gir et svar på spørsmålet, men ikke på en avvisende måte.

 

Kanskje burde en del av spørsmålene og svarene ligge som FAQ database

 

Det er nå min mening, og jeg er slettes ikke hårsår hvis noen hadde lyst å skrive det.

 

:)

Endret av Slettet-VrCFcccD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VrCFcccD
Delvis enig med RGF. MEN: Det går an å søke innad i forumet først, mye som er spurt og diskutert i dette forumet. F.eks. så syns jeg det er slitsomt med alle som skal ha kameraanbefalinger når det er enkelt å søke om dette på forumet.

7765101[/snapback]

 

Også enig i at folk kan søke, men mitt poeng var at man trenger ikke komme med disse bemerkingene hele tiden hvor man indirekte fremstiller trådstarter som en som ikke har funnet ut av søkeverktøyet. Da kan man heller la være å svare.

Lenke til kommentar

Når man lenker til en annen tråd hvor svaret står, så er det bedre enn at man for eksempel ikke gidder å skrive samme svar enda en gang. Man kan evt. klippe og lime, men det er like greit å lenke, så får den som lurer se en hel tråd som omhandler det samme som han lurer på. Det er nettopp DET vi har et forum til. At man kan få svar på det man lurer på. Hvordan man får svaret, er likegyldig.

 

Denne stenges da det er behørig diskutert før, i tråder som det allerede lenkes til herfra. Samtidig har de som kritiserte lenkingen ødelagt denne tråden ved å gå kraftig off-topic.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...