Gå til innhold

Test: LG KG320S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde denne mobilen selv i nøyaktig 1 dag! da leverte jeg møkka rett tilbake!

Styr unna med STOR varseltrekant! Større møkk av en mobil har jeg aldri opplevd!

 

mobilen jeg fikk var desuten brukt! noe som den ikke skulle være med tanke på at det var ny-kjøp (bilder og fingeravtrykk over hele mobilen). Eksemplaret jeg fikk hadde tydelig software problemer og restartet seg allerede ved første forsøk på og sende en sms! WTf sier jeg bare.

 

Tastene føles desuten8 som om de var av harde kjeks som du prøvde å dytte inn i en sprekk (Nei fysj)

 

Leverte møkka tilbake til Elkjøp og Kjøpte meg heller en Nokia N80. Jeg skal fra nå av bare holde meg til Symbian baserte mobiler. Lenge leve Nokia og Sony Ericsson =)

Endret av darapa
Lenke til kommentar

Oi, dette var dårlig!. Jeg holdt på å kjøpe denne, men det ble en k610i i stedet :) En av de bedre telefonene jeg har hatt. Har fått litt samme følelsen med k610i som jeg hadde med T39, den var hot ;) Nå får vi bare håpe at k610i ikke blir den nye fjortiss telefonen :thumbup:

Endret av Steffan
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm.. syntes denne telefonen var helt grei til prisen jeg.

 

Bare 2 ting som stresser meg litt:

 

1) På bildet på esken til telefonen er klokken og datoen på skjermen av. Slik at skjermen ser ryddig og pen ut.

Men det går ikke ant å slå av dette i menyen noen plass.

Å klokka er rett og slett STYGG! Datoen også..

 

2) Tastene fungerer ikke alltid som forventet, løste dette med å aktivere tastelyder, slik at jeg hører om den har registrert trykket eller ikke.

Ja, nå vet jeg va du tenker.. Tastelyder >_<

 

Ellers er jo telefonen pen å se på, å ganske liten.

 

PS! Du kan bruke blitzen til lommelykt ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har også kjøpt inn denne. Vi kjøpte den vel alle først pga. design. Jeg har ikke bruk for verken god lagringsplass, godt kamera eller trang for å skrive mye SMS. Så telefonen passer meg bra.

 

Men et problem fikk jeg etter å ha slått på. R lyser hele tiden øverst i vinduet. Det er visst ikonet for at jeg benytter en Roaming tjeneste.. Jeg trodde det var dersom jeg var i utlandet og ville ringe på et annet nett enn mitt registrerte her i Norge at dette skulle komme opp. Det står ingenting i manualen hvordan dette skal stilles inn. Men jeg har prøvd å sette telefonen til manuelt søk på operatør, som blir Telenor. R'en er der fortsatt. Jeg har riktignok tele2, men de leier vel av Telenor..så det spiller vel ingen rolle. Tele2 var ikke noe valg heller.

 

Betyr dette at jeg betaler som om jeg skulle ringe ifra utlandet?

 

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...