Gå til innhold

Problemer med sletting av hallo.exe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ikke helt sikker på om dette er det helt riktige stedet for mitt problem, men skit au. Satt her og moret meg med å lage .bat filer med enkle komandoer som start o.l, da jeg komn på tanken å prøve å lagre en av filene som .exe.

Jeg laget derfor hallo.exe på skrivebordet, og den enesten linjen i den var "start lol.bat". lol.bat inneholdt ingenting.

Det skjedde ingenting, så jeg bestemte meg for å slette hallo.exe. Men der tok jeg feil. "Kan ikke slette hallo: Filen brukes av en annen bruker eller av et annet program. Lukk programmer som kanskje bruker filen og prøv på nytt". Da ble jeg noe overrasket. Hvilket program har begynt å bruke min hallo.exe? Det kan ikke være noen andre brukere, for min bruker var den eneste som var pålogget.

Jeg kan ikke slette eller endre navn på hallo.exe, derimot kan jeg skrive mer/fjerne alt i den. Jeg finner dette veldig merkelig, og selv om hallo.exe ikke gjør noen skade (så vidt jeg vet) så irriterer det meg at det alltid kommer til å ligge der på skriverbordet mitt.

Om noen har opplevd lignende/har en løsning/et svar så vil jeg gjerne høre.

På forhånd takk, destilert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å fjerne den er vel det enkleste å forsøke med sikkermodus, evt finne et program eller noe som kan slette under boot. Tror system mechanic kan gjøre det. (Free Trail)

Så etterpå gå over med Ccleaner og (issues) for å fjerne evt referanser i registret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...