Gå til innhold

[løst]Tilbakemelding; Epost varsling virker ikke lenger.


Anbefalte innlegg

Hei, er det bare meg, eller er det noe galt med varlslingen på epost.

Når jeg ser i kotrollpanel, under mine abonementer ser jeg mange nye poster, men har ikke fått noe mail siden i går. Prøvde litt tidligere i dag og endre alle fra litt forskjellige typer, og til "umiddelbar epostvarsling" med det virker ikke hos meg i alle fall. :dontgetit:

Endret av pcp160
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Afseth, du som er moderator og kanskje vet mer enn meg om tingens gang her, er dette rett fora for å varsle om feil eller?

Syns det er litt merkelig at det ikke kommer en tilbakemelding fra drift her, slik at det er mulig å vite om de i det hele tatt er klar over at denne funksjonen ikke virker.

 

Derfor endret jeg også topic i går, til informasjon og ikke et sprøsmål.

 

Jeg er den første til og forstå at ting kan ta tid å rette, og liker egentlig ikke å mase heller, men nå vet jeg liksom ikke om jeg taler for døve ører eller hva, og jeg savner denne epost varslingen veldig. :)

Lenke til kommentar
Afseth, du som er moderator og kanskje vet mer enn meg om tingens gang her, er dette rett fora for å varsle om feil eller?

Syns det er litt merkelig at det ikke kommer en tilbakemelding fra drift her, slik at det er mulig å vite om de i det hele tatt er klar over at denne funksjonen ikke virker.

 

Derfor endret jeg også topic i går, til informasjon og ikke et sprøsmål.

 

Jeg er den første til og forstå at ting kan ta tid å rette, og liker egentlig ikke å mase heller, men nå vet jeg liksom ikke om jeg taler for døve ører eller hva, og jeg savner denne epost varslingen veldig. :)

5350489[/snapback]

Beklager at dette tok litt tid. Vi er ofte innom og leser tilbakemeldingsforumet, men det er ikke alltid vi husker på å gi svar på alt som blir tatt opp. Jeg skal prøve å skjerpe meg her, jeg skjønner godt dere savner et lite svar om at ting er "registrert".

 

Den nye webserveren til forumet fikk problemer med utsending av epost, men det har nå blitt fikset.

Lenke til kommentar
Afseth, du som er moderator og kanskje vet mer enn meg om tingens gang her, er dette rett fora for å varsle om feil eller?

Jeg tok saken opp i intra så fort jeg kom over denne tråden og forsto at jeg ikke var den eneste med dette problemet. Men nå er det løst, så da er alt i skjønneste orden :)

 

En annen gang, kan det lønne seg å ta det opp med en fra drift eller admins. Du finner de i medlemslisten (velg ønsket gruppe fra rullegardinmenyen der det står "alle brukere" som default). Da vil nok noen ta tak i det ganske kjapt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...