Gå til innhold

Omtale av Prince of Persia: The Two Thrones (PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei artikkel, er enig i mye av det som skrives... Når man ikke kan save manuelt men må følge spillets egne save plasser, så bør dem virkelig sette dem tettere... Det ødelegger mye av spillet å måtte spille samme 15 min på nytt kanskje 4-5 ganger...

En ting til er at jeg har en følelse av at rewind er noe kortere enn i sands of time..

Det må sies at jeg elsket Sands of time, og her er jeg ikke enig i konklusjonen til anmelder..

T2T har ikke den WOW følelsen du får i SOT, den er mye røffere, noe sikkert dem ønsket da dem laget T2T.. Men allikevel, der jeg gir SOT 9/10, så får T2T 8/10...

 

Og så må vi ikke glemme den sensuelle kvinnestemmen som var i SOT, dem skulle brukt samme i T2T... :love:

 

********

 

En ting jeg vil hinte om til alle som vkal prøve spillet og ha det moro, lær dere speed kill først som sist, om ikke sliter dere virkelig med første bossen...

Hardkjøpt erfaring... :ermm:

 

Du kommer nært fienden -- >> skjermen blinker -->> trykk en gang på E, ev. den knappen du har dedikert til det..

 

*IKKE RØR NOEN KNAPPER FØR DOLKEN LYSER* slipp alt..

 

Presis når dolken lyser trykker du EN GANG attack/venstre musknapp, det vil så gå noen sekunder så vil dolken lyse en gang til, du trykker på nytt attack/venstre musknapp..

 

Slik gjør du hele tiden, ikke bry deg om omgivelsene, at skjermen blir grå etc, alt du fokuserer på er den lysende dolken...

 

Som sagt, spillet kan fort bli litt irriterende om du ikke finner helt ut av dette.. :roll:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Nå er jeg snart ferdig med spillet og kan bare is en ting.... Møkka spill... Sorry, men må nok korrigere meg selv...

Grunnen;

Punkt 1;

Greit nok at det er vanskelig, men spillet er ulogisk, du får ingen hint om hvordan du skal løse oppgavene og kameraet låser deg så du ikke kan se noe som helst.. Greit med kameraet, da det var samme i SOT og WW, men et lite hint da... :thumbdown:

Punkt 2;

Om du driter deg ut og setter vanskelighetsgraden for høyt, så er du ille ute.. Du må spille de samme sekvensene 10-15 ja kanskje oppimot 20 ganger før du klarer det.. Dette ødelegger selvsagt historien i spillet, og man blir rimelig dritt lei av å se video sekvensene 20 ganger og.. (kan ikke skippe dem.)

Punkt 3;

Jeg har aldri i hele mitt pc liv trengt å bruke walktrough eller hjelp fra utenforstående, men dette møkka spillet krevde at jeg måtte lese litt..

Punkt 4;

selv om det jævla møkka spillet er dødsirriterende og gjør at du får lyst å gå ut i gata og kakke en uskyldig person i hodet med noe hardt, så klarer man ikke å la spillet ligge, det må liksom rundes... :wallbash:

 

Oh, please Lord, help me, free me from this game, it will kill me.... :hm:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...