Gå til innhold

Microsoft CRM 3.0 Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft har sluppet ny betaversjon av CRM 3.0. Dette er et verktøy for næringslivet for å markedsføre, selge produkter og tjenester, og dele informasjon mellom selskaper.

5083514[/snapback]

Microsoft CRM 1.6 eksisterer såvidt jeg vet ikke, hvor har du det fra? Den skal vel erstatte CRM 1.2 tenker jeg vi sier, siden Microsoft droppet CRM 2.0 før den ble lansert. Men, sånn går det når man skriver artikler om ting man ikke har peiling på og bare baserer seg på nyheter fra f eks BetaNews uten å sjekke ut fakta selv.

Endret av roac
Lenke til kommentar
Microsoft har sluppet ny betaversjon av CRM 3.0. Dette er et verktøy for næringslivet for å markedsføre, selge produkter og tjenester, og dele informasjon mellom selskaper.

5083514[/snapback]

Microsoft CRM 1.6 eksisterer såvidt jeg vet ikke, hvor har du det fra? Den skal vel erstatte CRM 1.2 tenker jeg vi sier, siden Microsoft droppet CRM 2.0 før den ble lansert. Men, sånn går det når man skriver artikler om ting man ikke har peiling på og bare baserer seg på nyheter fra f eks BetaNews uten å sjekke ut fakta selv.

5086643[/snapback]

Artikkelforfatter har tydeligvis ikke tenkt til å rette feilen. Vel, jeg synes det blir litt for dumt med slike feil. En skrivefeil er en ting, det har jeg all mulig forståelse for. Men her synes jeg det er klare indisier på at artikkelforfatter mer eller mindre direkte har oversatt en artikkel fra en heller usikker kilde, tydeligvis uten å gjøre noen som helst form for research og kildesjekk selv. Det er rett og slett for dårlig, og bidrar til min manglende tillitt til programmer.no som medium. Dessverre er det også en link til denne artikkelen på hwb.no, noe som gjør at tilliten til hwb.no synker samtidig. Jeg håper det blir innført en viss grad av kvalitetssjekk på artikler, før jeg føler meg nødt til å vrake hardware.no nettverket også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...