Gå til innhold

Namco kunngjør Pac-Man World Rally (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja tenkte jeg det ikke! Har Namco virkelig tenkt seg godt om her?Tenkt på tanken på et fullverdi samfunn hvor bånn er bånn og opp er opp? Vi har sett det fra dag 1...Se på deg, du du ditt gule monster, du har hatt spøkelser etter deg i mange år nå. Du har svelga piller i de mørke gangene til krampa tok deg. Du har spist så mange, og fått halliser om flygende spøkelser og svære kissebær(!) så store at man egentlig burde vært 2 om å spist de. Du har gledet mang ett uskyldige barnesinn med latter og sang. Men se på disse "små" barna i dag. De har hermet etter ditt utleverende livsmønster...De springer rundt som små smily's og "dansar meam dei skrik og hyl..."

De knasker dop som det skulle vært guds skaperværk.

Nei takk som byr mr.Smilyface, Kom deg tilbake i skapet ditt. Du har gjort nok skade nå, ditt valiumhode. Og hva skjer no med det norske samfunnet, når du full av livsmot kjører villbass på veier med en overtrimma liksombil med hundreogtrygve liters gampmælk(bensin...)? Svar meg på det du og jeg skal i det minste prøve spillet før jeg gjør noe som helst!

 

edit: :)

Endret av Daisy Chain
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...