Gå til innhold

W800i blir iTunes-mobil


Anbefalte innlegg

Har testet denne gratisløsningen og må si jeg er ganske skuffet. Det er et iTunes script; det er i utgangspunktet fint. Men det fungerer dårlig. Det integrerer ikke sangene i biblioteket i W800-spilleren, med det resultat at man ikke kan spille sangene ved å bla gjennom artister. Man må lage sine egne spillelister for at det skal gå an å høre på sangene. I tillegg krasjet programmet/scriptet flere ganger under overføring av musikk.

 

Har ikke prøvet betalvaren ennå (det siste programmet som artikkelen refererer til) men jeg skal komme tilbake til saken når jeg har fått testet det.

 

-M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dreamsicle var ikke stort bedre. Det er riktignok et eget program og det ser pent ut. Det kan konvertere og komprimere sanger før man overfører dem, det er jo fint og flott. Dessverre var det ikke stabilt nok til at det klarte å fylle 3-400 MB på en gang. I små porsjoner gikk det dog greit.

 

Det er synd at SE ikke slipper programvare til Mac. Heldigvis fungerer det fint å overføre lydfiler direkte til minnekortet, da dette dukker opp som en usb-stasjon i OS X.

 

W800i blitt iTunes-mobil? Definitivt ikke.

 

-M

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...