Gå til innhold

Albatron annonserer SLI-hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SLI for P4....Merkelig påfunn fra nVidia. SLI for socket 479 hadde vært så mye "coolere"....

Mye mulig at det er merkelig, men det er jo ikke dårlig at de er villig til å prøve nForce 4 SLI for P4. Hadde vært kult med SLI support for Socket 479.

Tror de gjør dette for å befeste markedsposisjon.

Lenke til kommentar
Kan ikke se noe galt ved å bruke nforce4 til intel. Jeg har nforce4 intel edition, må si jeg er meget fornøyd!

Jeg har selvfølgelig ikke noe imot at nVidia lager brikkesett til P4.

 

Mitt poeng er (mulig jeg har misforstått)at jeg anser SLI for å kun være nyttig som middel for å oppnå ekstrem spill-ytelse, og da rimer det ikke med bruk av P4 i mine øyne. K8/Dothan vs. P4 når det gjelder ytelse i spill, er ikke akkurat dødt løp....

Lenke til kommentar
Kan ikke se noe galt ved å bruke nforce4 til intel. Jeg har nforce4 intel edition, må si jeg er meget fornøyd!

Jeg har selvfølgelig ikke noe imot at nVidia lager brikkesett til P4.

 

Mitt poeng er (mulig jeg har misforstått)at jeg anser SLI for å kun være nyttig som middel for å oppnå ekstrem spill-ytelse, og da rimer det ikke med bruk av P4 i mine øyne. K8/Dothan vs. P4 når det gjelder ytelse i spill, er ikke akkurat dødt løp....

Windows Vista krever 3D ytelse for å kjøre bra. Hvis det ikke var for fremtidige systemkrav, ville ikke 64bit CPU'er solgt så bra heller. SLI er en ypperlig måte å kunne møte fremtidige systemkrav uten å måtte bytte dyre (overprisete) grafikkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...