Gå til innhold

Sony Ericsson til værs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driter i hvem som er markedsledende, bare et av merkene har en mobil som passer meg ypperlig til enhver tid så bytter jeg lett mellom merkene. Har nokia, Sony Ericsson og samsung. Men aldri hatt Siemens, og kommer heller aldri til å ha det. Et slags hat som har bygget seg opp gjennom her på forumet på amobil blant annet.

 

Synes det er bra at ikke mitt merke er markedsledende, da det blir stor sjanse for at alle å enhver uansett hvor du går har likedan mobil som meg.

 

JA, det irriterer meg hvis alle har hatt samme mobil som meg. Å herregud vil noen kanskje si, bare mobilen fungerer for deg så kan du vel drite i om alle har likedan mobil. Men nei, jeg driter ikke i det! Vil ha noe ikke alle å enhver har! sånn er jeg.

 

Før i tiden var nokia kongen, så tok Sony Ericsson over, hvem blir neste? nokia igjen, neppe, siemens neppe, samsung kanskje, men har utrolig langt igjen.. får se får se.

Lenke til kommentar

Ikke unaturlig at listen går opp og ned da. For et par år siden hadde "alle" Nokia, så kom "vidunder-mobilen" T610, og senere T630, som gjorde at SonyEricsson føk opp på toppen.

 

Siemens har liksom alltid vært på sidelinja, med noen populære mobiler, som f.eks 65-serien og SX1, mens de også fikk inn litt penger på sine veldig billige mobiler.

 

Jeg tror Samsung kommer til å selge mye i fremtiden. Hvis de presser ned prisene litt, til nå har det vært mye design, lite funksjonalitet og dyr pris.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...