Gå til innhold

TEST: Roccat Vulcan 121 Aimo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"God byggekvalitet"?

Jeg har hatt tastaturet i snart et halvt år og jeg har aldri hatt så mange problemer med et tastatur. Og jeg er veldig forsiktig med tingene mine.

Flere taster faller av alt for lett og forskjellige taster stopper plutselig å fungere så du må trykke inn tasten mange ganger for at det skal fungere igjen. Styr unna!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Då ville eg nok returnert det og fått eit nytt. Det er problem med alle produkt, så det kan hende du har vore uheldig med di utgåve.

Elles er jo ikkje slikt noko me kan fange opp i ein test etter berre 10 dagar med bruk her. Byggekvalitet-delen blir mest på kor solid produktet verkar. Eg skal ikkje teste fleire tastatur på ei stund, så eg kan ha det på pulten ut mai og sjå kva som skjer, og oppdatere testen etter det. Me har gjort det med andre produkt som har hatt svake slitedelar før.

Ser det er ein del som melder om problem med enkelte tastar som ikkje svarar, medan andre har ikkje det problemet i det heile. Førebels har eg ikkje merka noko slikt sjølv.

Dersom tastehettene dett for lett av, er det vel noko galt med koplinga til brytaren. Det bør vel vere nok til å returnere det aleine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...