Gå til innhold

E-SPORT: Overraskende resultat førte til jukseanklager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. «Digital Gamers: Hvem er dette?»

Svar: Nå vet vi hvem der er

 

2. Ole «Undead Warrior» Bøen (25). Han er en av de største talentene i den norske scenen.

Svar: Visst uW er så stort talent og så god, så bør vel hvertfall han av alle se at dette ikke er i nærheten av noe som helst hack?

 

3. Visst disse er så dårligere og "ukjente" for alle? Hva sier det om Norsk nivå?

Svar: Ikke sitt å skriv piss folkens, kom dere på server, vær stolt av laget dere spiller i, og ikke minst! Legg ned tiden det krever for og bli god, ikke let etter korte løsninger og bytt en haug av spillere fordi man taper en match.

 

4. Mange i Norsk esport sier at spillere og personer er urelevante, noobs, og ikke kjente.

Svar: Da må man si urelevante for hvem? Hva om denne spilleren er relevant for 500 andre, mens man selv er relevant for 10 i eliten? Hvem er mest relevant da? Aboslutt ikke den spilleren i eliten.

 

5. Et nytt lag, skal vi hakke på de? Eller hjelpe de?

Svar: Norske miljøet velger jo seff og hakke på de, fortelle alle hvor dårlige de er. Bare saken som kom før sesongen her om at de var noobs (for det sto ganske klart at de sugde mellom linjene) er et hån mot et lag som vil satse... uW og gutta tapte et map fordi de har en 1 god spiller og et lag rundt han som ikke ser helheten av spillet som et lag.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

"I følge Bøen er det likevel en vesentlig forskjell på det som skjedde med Entelechy i fjor, og hvordan dGamers sin nåværende situasjon er.

 

– Forskjellen på laget som ble tatt i fjor, var jo at alle visste hvem de var fra før. Vi visste hvilket nivå de egentlig lå på. Derfor var alle som kjente de fra før ganske sikre på at noen satt med juks på det laget, avslutter Bøen."

 

uW? Alle visste hvem de var? Da vi møtte de på OFFroadLAN visste ikke alle hvem de var, sånn jeg opplever miljøet om dagen så føler jeg at de fleste i 1 div tror alle vet om de, vet hvem der er, syntes de er gode forbilder osv. Desverre er det ikke slik. Jeg visste hvem de fleste i dGamers var men har ikke peiling på hvem mange andre i 1 div er. Så tror man må våkne opp, se virkeligheten i øyet, og innse at TL 1 div ikke gir noe stjerne status i Norsk CS. Burde vært sånn da :D for skal jo være sånn men er ikke sånn.. Så tror man senere heller bør ordelegge seg bedre

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De har jo KF3 som manager , Norges nr 1 beste spiller i 1.6 tiden. De har F4ken. hvordan er disse spillerne ukjente for "eliten" i Norge?? i artikkelen står de "de 2 første kampene var de dårlig" første kamp hadde de så vidt praccet. kamp nr 2 spillte de 4v5.

 

Trur vi kommer til å mer godt fr dGamers denne sesongen her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"I følge Bøen er det likevel en vesentlig forskjell på det som skjedde med Entelechy i fjor, og hvordan dGamers sin nåværende situasjon er.

 

– Forskjellen på laget som ble tatt i fjor, var jo at alle visste hvem de var fra før. Vi visste hvilket nivå de egentlig lå på. Derfor var alle som kjente de fra før ganske sikre på at noen satt med juks på det laget, avslutter Bøen."

 

uW? Alle visste hvem de var? Da vi møtte de på OFFroadLAN visste ikke alle hvem de var, sånn jeg opplever miljøet om dagen så føler jeg at de fleste i 1 div tror alle vet om de, vet hvem der er, syntes de er gode forbilder osv. Desverre er det ikke slik. Jeg visste hvem de fleste i dGamers var men har ikke peiling på hvem mange andre i 1 div er. Så tror man må våkne opp, se virkeligheten i øyet, og innse at TL 1 div ikke gir noe stjerne status i Norsk CS. Burde vært sånn da :D for skal jo være sånn men er ikke sånn.. Så tror man senere heller bør ordelegge seg bedre

 

Skjønner ikke hvorfor du er så sinna. Har aldri sagt at dgamers jukser. De fleste som har spilt gather, KoN, gamergather osv. hadde hørt om entelechyspillerne før de deltok i 1. Divisjon. Hvor mye bedre disse spillerene plutselig ble over natten var vel grunnen til at mange ble mistenkelige. Les hva som blir skrevet før du fyrer løs i alle retninger

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"I følge Bøen er det likevel en vesentlig forskjell på det som skjedde med Entelechy i fjor, og hvordan dGamers sin nåværende situasjon er.

 

– Forskjellen på laget som ble tatt i fjor, var jo at alle visste hvem de var fra før. Vi visste hvilket nivå de egentlig lå på. Derfor var alle som kjente de fra før ganske sikre på at noen satt med juks på det laget, avslutter Bøen."

 

uW? Alle visste hvem de var? Da vi møtte de på OFFroadLAN visste ikke alle hvem de var, sånn jeg opplever miljøet om dagen så føler jeg at de fleste i 1 div tror alle vet om de, vet hvem der er, syntes de er gode forbilder osv. Desverre er det ikke slik. Jeg visste hvem de fleste i dGamers var men har ikke peiling på hvem mange andre i 1 div er. Så tror man må våkne opp, se virkeligheten i øyet, og innse at TL 1 div ikke gir noe stjerne status i Norsk CS. Burde vært sånn da :D for skal jo være sånn men er ikke sånn.. Så tror man senere heller bør ordelegge seg bedre

 

Skjønner ikke hvorfor du er så sinna. Har aldri sagt at dgamers jukser. De fleste som har spilt gather, KoN, gamergather osv. hadde hørt om entelechyspillerne før de deltok i 1. Divisjon. Hvor mye bedre disse spillerene plutselig ble over natten var vel grunnen til at mange ble mistenkelige. Les hva som blir skrevet før du fyrer løs i alle retninger

Over natten?

Lenke til kommentar

 

 

"I følge Bøen er det likevel en vesentlig forskjell på det som skjedde med Entelechy i fjor, og hvordan dGamers sin nåværende situasjon er.

 

– Forskjellen på laget som ble tatt i fjor, var jo at alle visste hvem de var fra før. Vi visste hvilket nivå de egentlig lå på. Derfor var alle som kjente de fra før ganske sikre på at noen satt med juks på det laget, avslutter Bøen."

 

uW? Alle visste hvem de var? Da vi møtte de på OFFroadLAN visste ikke alle hvem de var, sånn jeg opplever miljøet om dagen så føler jeg at de fleste i 1 div tror alle vet om de, vet hvem der er, syntes de er gode forbilder osv. Desverre er det ikke slik. Jeg visste hvem de fleste i dGamers var men har ikke peiling på hvem mange andre i 1 div er. Så tror man må våkne opp, se virkeligheten i øyet, og innse at TL 1 div ikke gir noe stjerne status i Norsk CS. Burde vært sånn da :D for skal jo være sånn men er ikke sånn.. Så tror man senere heller bør ordelegge seg bedre

 

Skjønner ikke hvorfor du er så sinna. Har aldri sagt at dgamers jukser. De fleste som har spilt gather, KoN, gamergather osv. hadde hørt om entelechyspillerne før de deltok i 1. Divisjon. Hvor mye bedre disse spillerene plutselig ble over natten var vel grunnen til at mange ble mistenkelige. Les hva som blir skrevet før du fyrer løs i alle retninger

Over natten?

Det er her snakk om entelechy... :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...