Gå til innhold

E-SPORT: Annonserte nytt lag før sluttspillet - kapteinen forlater serielederen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man annet enn og le? Når et lag og enkelt spillere satser så hardt på CS som de gjør også kommer de ikke over feber eller de har problemer så de kan ikke legge ting bak seg når de er på et LAN? Aldri hørt om et lag som reiser hjem fra et lan i Norge, viser kun svakheter. Hadde aldri uansett hvor god han er tatt han inn i et lag når man risikerer at han griner og reiser hjem fra lan fordi han ikke føler det.

 

"Det der var stemninga i hele laget første dagen, vi møtte alle veggen. Jeg var sliten og hadde feber, og klarte rett å slett ikke å kjempe meg igjennom knekken"

 

Er vel en spøk at han skal starte lag med Grande? Grande som har busta seg selv på twitch og de fleste vet at han har hacket store deler av tiden sin i CS:GO

 

https://clips.twitch.tv/ArtisticHeartlessFriesSeemsGood

 

Det klippet er bevis ja, det er ikke naturlig så ikke begynn og kommentert unnskyldninger. Gir det nye laget max 3 mnd så er det oppløst!

 

Også er det vel slik at en viss spiller de tok inn i det laget etter INTERP dro kun joiner lag for spons og for og spille for en org, ikke fordi han er motivert til og tenke langsiktig. Men merkelig hvor naive og dumme folk er om dagen.

Lenke til kommentar

Det er hack. Cheat. Juks. Fusk. Men de latterligjør jo Gamer.no som ikke tørr og si nok er nok. De har hacket hele sesongen gjennom. Alt var bedre før ser jeg folk sier, men må si meg enig, pengene premiene var ikke så høye før i NESL(Norsk Liga) men æren betydde alt, nå er det ingen ære lengre, for mye stand-in's i kamper for mye lag bytter, for mange som bytter clan ofterer enn folk bytter sokker. Og folk hacker. Blir sjokket over at gamer som har lagt mye jobb inn i dette lar dette skje, fordi lar det slikt skje kan de faktisk takke seg selv da det kommer noe nytt ingen vil spiller TL lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...