Gå til innhold

E-SPORT: Kan en svenske og en danske stoppe koreanernes dominans?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært bedre med to norske gutter som ikke har trynet fult av kviser, og ser ut som de har godt på Red Bull siden de var ett foster i ei livmor, faktisk hadde utfordra disse koreanerne. Eller?

 

Må si meg enig med deg. Litt trist at stereotypen blant eliten innen e-sport enten er overvektig, blek og kvisete eller syltynn-med-armer-som-aldri-har-løftet-så-mye-som-en-handlepose, blek og kvisete.

 

Hadde vært gøy med noen jenter og gutter i god fysisk form innen denne sjangeren også.

Lenke til kommentar

 

Hadde vært bedre med to norske gutter som ikke har trynet fult av kviser, og ser ut som de har godt på Red Bull siden de var ett foster i ei livmor, faktisk hadde utfordra disse koreanerne. Eller?

 

Må si meg enig med deg. Litt trist at stereotypen blant eliten innen e-sport enten er overvektig, blek og kvisete eller syltynn-med-armer-som-aldri-har-løftet-så-mye-som-en-handlepose, blek og kvisete.

 

Hadde vært gøy med noen jenter og gutter i god fysisk form innen denne sjangeren også.

er litt vanskelig det, fordi vis du skal være god i dette, må du spelle ca 12 timer, de har legetider og sosialt liv, de å tenke på helsa si da er ikke noe man gidder, ikke mange feite folk i lol esport egentlig :D men det virker ikke helt som du ser på det heller

Lenke til kommentar

 

Hadde vært bedre med to norske gutter som ikke har trynet fult av kviser, og ser ut som de har godt på Red Bull siden de var ett foster i ei livmor, faktisk hadde utfordra disse koreanerne. Eller?

 

Må si meg enig med deg. Litt trist at stereotypen blant eliten innen e-sport enten er overvektig, blek og kvisete eller syltynn-med-armer-som-aldri-har-løftet-så-mye-som-en-handlepose, blek og kvisete.

 

Hadde vært gøy med noen jenter og gutter i god fysisk form innen denne sjangeren også.

Husker du Saintvicious & Elementz?

Det er flere enn du selv tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...