Gå til innhold

GUIDE: Slik bygger du din egen drone fra bunnen av (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Jeg holder selv på med å bygge mitt første H-quad. Som mange har jeg fått inspirasjon fra Flite Test som foresten er en utmerket youtube kanal vis du vil lære mer om både radiostyrte fly og multirotorer.

 

Selv mener jeg at ordet "drone" ikke passer til et tri, quad, hexa, octo eller noe annet som ikke kan fyke av seg selv med hjelp av gps, kompass og datamaskin som planlegger waypoints. Derfor synest jeg at ordet "multirotor" passer betre.

 

Ellers synest jeg at det er bra med enkle og gode artikler som denne. Dette fordi det er utrolig masse å få med seg og det lønner seg veldig når du begynner. Jeg slet mye med å forstå hvordan ting skulle kobles og hvordan jeg bestillte deler, hvordan du lader ett lipobatteri osv. , men etter lang tid masse artikler, og flere timer med youtube har jeg funnet ut det meste selv.

 

Jeg anbefaler alle å jaffal ta e titt på hva multirotorer er eller i hele tatt hva Rc miljøet har å tilby. Enten det er fly, heli, båt, osv. så er det mye betre i dag enn før å komme inn i miljøet å få god hjelp.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...