Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn ett av årets produkter i romjulskalenderen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdien på premien er vel strengt tatt ca. 1400 kroner med mindre man vinner flere av disse :)

 

En ting jeg er interessert i er om slike høyttalere kan tåle litt fukt? Hadde vært veldig greit å hatt på badet men det dannes alltid fukt når man dusjer så med tid og stund så går den vel i stykker pga fukten?

Lenke til kommentar

Verdien på premien er vel strengt tatt ca. 1400 kroner med mindre man vinner flere av disse :)

 

En ting jeg er interessert i er om slike høyttalere kan tåle litt fukt? Hadde vært veldig greit å hatt på badet men det dannes alltid fukt når man dusjer så med tid og stund så går den vel i stykker pga fukten?

 

Hei, jeg ser at noen nettbutikker har satt ned prisen på denne de siste dagene: https://prisguiden.no/produkt/samsung-multiroom-m7-wam751-210458#anchor-price-history

 

Da vi lagde konkurransen før jul lå den på 2990 de fleste steder, og jeg ser det er prisen Komplett.no selger den for fortsatt. Mens Lefdal nå selger den for 1395,- (som for øvrig er en veldig god pris for disse høyttalerne).

 

Usikker på om disse høyttalerne tåler å plasseres i et fuktig miljø, som på badet ? de er jo ikke vanntette. Men mulig det kan gå greit om du plasserer dem i motsatt ende av rommet i forhold til der dusjen er, og du har god utlufting. Det er mange som har en radio stående på badet, og stort sett går det jo greit ? selv om du aldri har noen garanti :-).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...