Gå til innhold

Her er de groteske fiendene du møter i The Evil Within


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, alle virkemidlene her har man jo sett før i både spill samt filmer (feks Saw serien, bortsett fra den første som var bra).

For min del (Som med Saw filmene, som vi smått også så i Se7en som mulig satt en rakkett start på denne type "horror") kan det bli litt over the top, det er nemlig ikke at jeg blir speiselt redd som er problemet, problemet er at je gikke ønsker "bildene" slike meningsløse vold filmer satt i nøyaktig denne settingen gir. For det som er greia her, de pusher den psysike forstyrrende grensen altfor langt i den dunkle belyste kjeller\lab\sykhus\forskning settingen. Eneste jeg sitter igjen med er bilder i hjernen jeg ikke vill ha der, punktum. Spesielt redd av det blir jeg ikke.

For min del gjør de det mye bedre i Amnesia feks der de legger mye til din egen fantasi samt lager en flott setting, her kjente jeg på frykten uten å egentlig se hva som var etter meg i steden for å blir servert over the topp psykotisk-splatter mitt i trynet hele tiden.....

Var opptatt av splatter filmer etc før i tiden, men man får bare rare tanker av å mate hjernen med dette så jeg har bare droppet det helt .....

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...