Gå til innhold

Se åpningsscenen fra den nye X-Men-filmen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man trekker inn tidsreiser føler jeg at de sliter med å komme opp med en god story..

Greit nok at X-men ikke er en realistisk film, men tidsreiser er så totalt far out at det for min del ofte dreper det meste av innlevelse.
Forventningene blir dessverre lave denne gangen.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Når man trekker inn tidsreiser føler jeg at de sliter med å komme opp med en god story..

Greit nok at X-men ikke er en realistisk film, men tidsreiser er så totalt far out at det for min del ofte dreper det meste av innlevelse.

Forventningene blir dessverre lave denne gangen.

 

Er jo basert på tegneserien med samme navn! Tidsreiser der er uungåelig og ganske stor del av historien til X-men! Pluss at man nå får en sjanse til å rette opp feilene de gjorde med nr.2.og 3 i film-serien ;) Denne filmen vil og lede opp til Apocalypse som kommer i 2016 :)

Lenke til kommentar

 

Når man trekker inn tidsreiser føler jeg at de sliter med å komme opp med en god story..

Greit nok at X-men ikke er en realistisk film, men tidsreiser er så totalt far out at det for min del ofte dreper det meste av innlevelse.

Forventningene blir dessverre lave denne gangen.

Er jo basert på tegneserien med samme navn! Tidsreiser der er uungåelig og ganske stor del av historien til X-men! Pluss at man nå får en sjanse til å rette opp feilene de gjorde med nr.2.og 3 i film-serien ;) Denne filmen vil og lede opp til Apocalypse som kommer i 2016 :)

 

 

Har ikke lest så mye X-Men tegneserier (men kan ikke huske noe om tidsreiser i de få bladene jeg har lest, dog). Synes ikke filmene 2 og 3 var så verst, heller.

 

På den annen side, om forventningene er lave, så skal det ikke så mye til for å overraske positivt. :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...