detvetikkedu Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Hallo. Æ skulle spille litt GTA V Online me noen kompisser, men så lægg æ merke til at æ har ingen vænna pa vennelista. eller æ kan ikke se dem men de kan se mæ! E det noen som har hatt detta probleme? å veit dokker kordan æ fixe?
Sandgrr Skrevet 19. oktober 2013 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Opplever det stadig vekk, kanskje opp til 4 ganger om dagen.. Det skjer med de fleste vennene mine også, men kun de som har hatt ps3en i over 2 år. Kan henne den begynner å bli litt sliten dersom den er godt brukt(?) For meg har det alltid funka å slå den av å ha den av i et par min. så er alt som normalt igjen Endret 19. oktober 2013 av Sandgrr
Gjest Skrevet 19. oktober 2013 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Først og fremst: Bokmål, nynorsk eller engelsk takk. (Sorry for å leke Moderator, men går meg på nervene) Har du prøvd å slå av og på PS3-en?Har du prøvd å logge av og på PSN?Hva sier den netttesten under Innstillinger -> Nettverksinnstillinger -> Test for internettforbindelse Endret 19. oktober 2013 av Gjest
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2013 Skrevet 19. oktober 2013 Var et problem i går, skal være fikset igjen nå.
Sadinjo Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Skjer enkelte ganger, lenge siden forrig gang. Og spilte forresten gta 5 online jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå