Gå til innhold

Slik ser iOS 7 ut på iPad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Etter å ha brukt dette i 10 minutter nå så må jeg bare si at det er herlig forfriskende utseende de har på gang nå. Det er styggelig likt Windows Phone, men heldigvis så liker jeg WP :-)

Det lugger og kræsjer som et uvær da, men regner med de fikser det til final release. Og jeg liker faktisk disse nye ikonene, det er faktisk ikke så værst..

 

Det eneste som skuffer skikkelig er at Maps applikasjonen ser ut til å være status quo. Altså boss! Vågen i Bergen er ihvertfall fortsatt bare en søppelfylling..

 

Edit: Usj, det *eneste* jeg bruker iPaden til, imdb appen, ser ikke ut til å virke lenger :'-(

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg la også merke til nettopp at "clock" ikonet på desktopen er animert. Hvis det er åpent for alle å lage animerte ikoner, så kommer det til å bli et herlig sammensurium etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Koffe har ikkje ipaden min noko forespørsel om iOS 7?

 

Fordi det er snakk om en beta release, kun tilgjengelig for nedlasting som utvikler (de som er registrert som utviklere hos Apple Developer)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-qfohT7

Ossen får jeg betautgaven, jeg har iPad Modell : a1458

 

Du må enten være registrert utvikler hos Apple, eller så må du registrere enheten din hos en som er utvikler. Det skal være en annen tråd her på forumet hvis jeg ikke husker helt feil hvor en utvikler lar deg registrere paden på kontoen hans, bruke søkefunksjonen så finner du den kanskje..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...