Gå til innhold

Flere hundre i kø for supertilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Om de nå kunne lære seg å fjerne operatørlåsen når man ber om det uten å kreve tusener av kroner i gebyr, så hadde det vært fint. Ja, det er noen som påstår at de er så hjelpsonmme med det så, men mine erfaringer er noe helt annet.

 

Lenke til kommentar

Om de nå kunne lære seg å fjerne operatørlåsen når man ber om det uten å kreve tusener av kroner i gebyr, så hadde det vært fint. Ja, det er noen som påstår at de er så hjelpsonmme med det så, men mine erfaringer er noe helt annet.

 

Alle normale kontrakter med tidsbegrensning har bruddgebyr i en eller annen form. Dette gjelder uansett bransje og er helt normalt/lovlig dersom den ene parten velger å bryte avtalen. Dersom Tele2 bryter avtalen på en eller annen måte, vil de også juridisk sett være pliktig til å erstatte kunden også. Det ville rett og slett vært dumt rent økonomisk av operatørene å ikke stille krav om lås når de sponser mobiler.

Lenke til kommentar

@freddjoh, Tele2 har ikke hatt operatørlås på noen terminaler de siste 3 årene, ikke netcom heller. Sett bort ifra apple som krever det, men der låser de opp telefonen kostnadsfritt 10minutter etter du har motatt den hvis du ringer inn. Kun Telenor som fortsatt låser alle terminalene sine. Hvis du skal kritisere Tele2 for noe så se heller på at de mangler tvilling-sim tjeneste, mulighet for forsikring++

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...