Gå til innhold

850 000 kroner på spill i appkonkurranse på The Gathering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å virke negativ eller noe, men ting har endret seg vedlig siden PC'ens morgendag. Det er veldig få spillere i dag som har kompetanse, eller for den ska skyld interesse, innen utvikling. Det finnes klart noen unntak, meg jeg ser ikke noen grunn til å tegne strek mellom The Gathering og gode utviklere til helsesektoren. Betatestere derimot.....

 

De får gjerne prøve da. Men det er nok mange derute som ikke kommer til The Gathering som kunne tenkt seg noe slik. Personlig hadde jeg begynt å lete på informatikkstudie rettet mot 3D og spill.

Endret av joebush
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke for å virke negativ eller noe, men ting har endret seg vedlig siden PC'ens morgendag. Det er veldig få spillere i dag som har kompetanse, eller for den ska skyld interesse, innen utvikling. Det finnes klart noen unntak, meg jeg ser ikke noen grunn til å tegne strek mellom The Gathering og gode utviklere til helsesektoren. Betatestere derimot..... De får gjerne prøve da. Men det er nok mange derute som ikke kommer til The Gathering som kunne tenkt seg noe slik. Personlig hadde jeg begynt å lete på informatikkstudie rettet mot 3D og spill.

 

TG har slik jeg har forstått det nedprioritert spill . Men husk at de også har fokus på kreativitet på TG :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...