Gå til innhold

Guide: Salgsapper til salgs!


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

"Det finnes dessuten apper og lydbøker som går på bruk av kroppsspråk, riktig håndtrykk, overtalelsesteknikker og lignende,"Noen eksempler?

 

Hei,

 

Jeg prøvde bevisst å ikke "anbefale" noe her, men jeg har registrert at det finnes. Hvor stort utbytte du evt. vil ha av slike tips vil jeg tro varierer kraftig fra person til person.

 

Noen korte eksempler: Lydbøker som Tony Wrighton - Secrets of Body Language, Hartley/Karinch - Get people to do what you want etc. <-- disse ligger høyt på salgslistene, hvert fall.

 

Apper: Micro-Expressions Trainer (iOS), en app som lar deg øve på å lese ulike ansiktsreaksjoner. Har prøvd denne så vidt, men tror ikke det hjalp noe særlig. ;-)

 

Det finnes også haugevis av "body language"-apper til Android og iOS som med ord eller bilder forklarer ulike teorier. De mest grunnleggende og velkjente tipsene kan det sikkert lønne seg å ha kjennskap til.

 

Husk at selvutviklingsbransjen er gjennomsyret av useriøse aktører, så det gjelder å lete med et veldig kritisk øye for å finne noe du kan ha utbytte av. Mye av det er dessuten oppgulp fra Platon, Sokrates og Aristoteles som selges i ny, moderne innpakning, så kanskje det er like greit å lese litt gresk filosofi! ;-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...