Gå til innhold

Ulykkelige av Facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Undersøkelsen viste også at det er personer med lav utdannelse, lavtlønnede og kvinner som føler seg mest ulykkelige og utilfredse.

Håper jeg ikke får en sint mob utenfor huset nå, med dette er virkelig ikke overraskende. Folk, spesielt kvinner, som 'faller' utenfor utdannelsessystemet har en tendens til å verdsette og å være mye mer avhengig av menneskelig kontakt og bekreftelsen om at man er betydelig.

 

Selv nærmer jeg meg 4 uker uten Facebook, og selv om det til tider har vært irriterende å ikke kunne snakke med andre på en så enkel platform så tror jeg at jeg, og mange andre, bare har godt av det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg blir ulykkelig av å vite at siden eksisterer.

 

Jeg klarer å holde kontakten med venner uten den.

 

Jeg har omtrent mistet kontakten med en venn, bare fordi jeg ikke er der lengre. Hun passer inn i stereotypen av FB-brukere som bruker mest tid der (chat, farmville osv.). Heldigvis eksisterer jeg for de andre venne mine.

Lenke til kommentar
Undersøkelsen viste også at det er personer med lav utdannelse, lavtlønnede og kvinner som føler seg mest ulykkelige og utilfredse.

Håper jeg ikke får en sint mob utenfor huset nå, med dette er virkelig ikke overraskende. Folk, spesielt kvinner, som 'faller' utenfor utdannelsessystemet har en tendens til å verdsette og å være mye mer avhengig av menneskelig kontakt og bekreftelsen om at man er betydelig.

 

Selv nærmer jeg meg 4 uker uten Facebook, og selv om det til tider har vært irriterende å ikke kunne snakke med andre på en så enkel platform så tror jeg at jeg, og mange andre, bare har godt av det.

Jeg har klart meg i 44år uten Facebook. :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...