Gå til innhold

Her er Motorolas nye tøffing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være for pirkete, men nå heter det gjerne ikke Motoblur lenger. Motorola fant ut at brukerne ikke likte motoblur så godt, og byttet både navn og designet et helt nytt UI som heter "Motorola Application Platform". Det er et helt fantastisk nytt UI som jeg gleder meg til å prøve ut! :new_woot:

Lenke til kommentar

Er du helt sikker, Denial? I pressemeldingen står det ganske klart Motoblur. Du kan lese den selv hvis du trykker på lenken i bunnen av artikkelen :)

 

- Niklas

 

Hehe, nei, jeg skal absolutt ikke påstå noe - litt for påståelig språk kanskje. :whistle: Jeg bare siterte Phonedog.com som virklig understrekte at "den nye motoblur" ikke kalles motoblur av Motorola. For det er et helt nytt UI. Du kan se det jeg snakker om i denne videoen:

 

Men uansett så er det en idé at Amobil nevner at "motoblur" har fått seg en real overhaling og fungerer helt annerledes enn det gjorde før. Det var vel strengt talt det som var poenget mitt. Mange assosierer Motoblur med trege og laggete menyer, noe den nye telefonen mest sannsynligvis går vekk fra. Ser ihvertfall ut som det nye UI'et på bildene over.

Lenke til kommentar

Har selv den gamle Defyen. Den har ikke siste skrik av prosessorhastighet, men er ikke treg og oppleves helt grei. Genial på badestranda og i regn. Det kan bare bøtte ned og jeg prater like mye. Blir spennende å oppleve den til vinteren i sludd og snøføyke. Ingen skraper på gorillaglasset. Ikke engang antydning. Fremdeles glassklar skjerm etter ca 4 mnd bruk. I motsetning til Desire har Defyen utrolig mye internminne til å installere apps. Har ikke trengt å flytte en eneste app til minnekortet. Har rootet Defyen, men beholdt originalROMmen fra Motorola. Fått tilgang til full backup mm. Jeg anbefaler den nye Defyen.

Morten, Oslo

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...