Gå til innhold

Disse kan gi deg hodepine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Woltox sa så er dette problemet fra person til person. Jeg for eksempel sliter ikke med å spille 3DS med full effekt på. Det som kan forårsake hodepine er at man ikke greier å holde enheten stille og det gir ekstremt mye arbeid på øyene at du ofte mister fokus synet hele tiden. Alt det står jo også på artikkelen.

 

Det jeg tror er at mobilbrukere blir mer utsatt ofr hodepine enn Nintendo 3DS brukere. Lettere å gå rundt med, mobilavhengighet og mer 3D funksjon gjør dette mer fristende å bruke.

Lenke til kommentar

Jeg endte opp med å selge min Nintendo 3DS etter et par uker siden jeg rett og slett ikke orket å spille mer enn 20-30min av gangen med 3D effekten på. Er alikevel glad for at jeg kjøpte den, for den har lært meg å styre LANGT unna alt av 3D telefoner (noe jeg gikk og siklet på for noen måneder siden).

Lenke til kommentar

Jeg endte opp med å selge min Nintendo 3DS etter et par uker siden jeg rett og slett ikke orket å spille mer enn 20-30min av gangen med 3D effekten på. Er alikevel glad for at jeg kjøpte den, for den har lært meg å styre LANGT unna alt av 3D telefoner (noe jeg gikk og siklet på for noen måneder siden).

 

Helt enig med deg og din avgjørelse. 3D er for lite utviklet enda til at det egner seg til langvarig og daglig bruk (detter er da hva jeg mener og forskere med meg.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...