Gå til innhold

Slik blir Nokia 500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis valget hadde vært i mellom Symbian eller å henge meg, så hadde jeg nok hengt meg.

 

Bra historieløs du. Symbian er kanskje aldrende idag, men helt ubrukelig er det ikke. Symbian var også svært tidlig ute med en rekke godbiter mange tar for gitt i smarttelefoner idag. Jeg bruker både Symbian(N8), Android (Desire) og iOS(iPhone 4) på mine telefoner. Privat, reserve og jobbtelefon. Min N8 veksler litt mellom privat og reservetelefon. Den er mest pålitelig av de tre, og det er det flere grunner til. Blant annet har den batterilevetid sistnevnte telefoner ikke en gang kommer opp til knærne på..

 

Regner med du ikke er stort eldre enn årtallet i nicket ditt viser.. Har du ikke noe godt å kommentere kommenter i en annen tråd som passer deg bedre. Gjelder forøvrig de fleste typer troll som av en annen grunn aldri klarer å holde seg unna ting de tydeligvis hater så sterkt...

Lenke til kommentar

Hm, virker som Amobil ikke henger helt med om dagen... Nokia har jo sagt att de skal utvikle Symbian i flere år fremover. Kansje på tide å følge litt med? ;)

 

Og ja N8 kjører på 680MHz prosessor men er tydeligvis bare Amobil som ser på dette som ett stort minus, de fleste jeg kjenner har ingen problem med det på N8, tvertimot er det heller en stor fordel mht. batterikapasitet. Og N8 hadde vell neppe vært den 5`te meste solgte mobilen i Norge (mener det jeg leste nylig) om det var ett stort problem ;)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...