Gå til innhold

Anmeldelse: Tom Clancy's H.A.W.X 2 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den første var enkel og grei underholdning og kommer trolig til å kjøpe dette også. Men jeg reagerer litt på noen ting i anmeldelsen, og det er at det skrives at feks. fly som A10 nå føles "tregt og klumpete" ved lave hastigheter. Jeg forventer ingen simulator men dersom de nå har gjort slike ting så høres det mildt sagt merkelig ut. A10 er jo som kjent et svært manøvreringdyktig fly ved lave hastigheter så hvorfor de har forandret slike ting blir for meg uforståelig.

En annen ting som også bør nevnes i forhold til selve anmeldelsen er at det er ingenting innenfor på norsk, hva fly angår, som heter "bikkjeslagsmål" det norske ordet for dogfight er "luftkamp"

Lenke til kommentar

Hepp,

 

ser at teksten angående A-10 kan feiltolkes litt ja, det skal jeg endre på. Poenget var at flyet oppfører seg akkurat slik du sier, nemlig svært manøvreringsdyktig i lav fart, men nokså dårlig i større fart. Noe som er en stor forandring fra det første spillet.

 

Hva bikkjeslagsmål angår var nok det ment som en skjønnlitterær tolkning på ordet "dogfight". Forhåpentligvis skjønner alle hva jeg tenker på -- nemlig tett/hektisk luftkamp :)

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...