Gå til innhold

Har oppsett, treng tips til endringar, bygging og anna.


Anbefalte innlegg

Heihå! :)

 

Har etter mykje om og men bestemt meg for å bygge Agentspoon sin Black Refinery som ser ut til å dekke mine behov til punkt å prikke. Har valt å legge til ein SSD av typen Intel 2.5" SSD SATA 80GB til systemdisk. Ellers er det mykje det samme, men listar det opp her likevel. Dette er før det vart endra tilbake til AMD.

 

Kabinett: Fractal Design Define R2

Prosessor: Intel Core i5 760 / 2.8 GHz

Prosessorkjøler: Cooler Master Hyper 212 Plus

Skjermkort: Nvidia GeForce GTX 460

Hovedkort: Asus M4A87TD/USB3

Minne: Corsair XMS3 1600MHz 4GB

Harddisk: Samsung SpinPoint F3 1TB

Optisk drev: Samsung SH-S223C

Strømforsyning: Fractal Design Tesla 550W

SSD: Intel Core i5 760 / 2.8 GHz

Skjerm: NEC MultiSync EA231WM

 

Reknar med dette er ei maskin som kjem til å gje meg mykje for pengane, men er det nokon som har heilt konkrete tips til endringar og kan begrunne desse, så er det berre å komme med dei :)

 

Har aldri hatt ein SSD før så eg er litt usikker på dette området. I sjølve installeringsprosessen, vil det vere noko meir å ta hensyn til? Må eg stille på noko i BIOS til dømes? Korleis er det å feste ein 2,5" disk i kabinettet, må eg kjøpe noko ekstra for at det skal passe eller er der lagt til rette for det?

 

Har lest litt om termisk pasta. Er det verdt å satse på? For å lade opp til bygginga har eg gått gjennom hw.no si utmerka guide, som brakte meg vidare til guiden om nettopp termisk pasta. Lurer litt på dette, sidan det virkar litt artig å drive på med :p Men er det eit stort poeng? Såg jo at det var nokre grader å hente, kor mykje har dette å seie? Og kvar i alle dager får ein kjøpt isopropanol? :p

 

Så lurer eg på dette med kablar, får eg med alt eg treng av dette med HK? Det er vel strengt tatt berre diskane og det optiske drevet som treng noko ekstra. Får eg desse med? Innbiller meg også å ha lest at det kan vere ein fordel med SATA-kablar med vinkel i dette kabinettet, sjølv om det kan vere at det faktisk er innbilning. Noko som veit noko om dette?

 

Og til sist, når alt er satt saman og W7 er installert. Noko spesiell rekkefølge på drivarar det er lurt å installere? Bygde meg ein PC for om lag 5 år sidan og meiner dette var eit tips eg fekk då, er det noko i det?

 

Huff... Alt for mange spørsmål her, men set stor pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Win 7 innstallerer antagelig alle driverne automatisk så det tviler jeg på at du behøver å tenke på.

 

Sata kabler og alle andre kabler du trenger følger med hovedkortet så det er strengt tatt heller ikke noe å tenke på.

 

Termisk pasta må du bruke hvis ikke brenner du opp cpuen din, det følger også med i pakka hvis du da ikke vil ha et mer raffinert merke, da må du bestille det ved siden av.

 

Jeg kjenner ikke dette kabinettet men tviler på at det er lagt opp til 2,5" disker, men den kan du evt feste med borrelås eller strikk et eller annet ledig sted. Du kan selvfølgelig kjøpe en brakett også hvis du vil ha det skikkelig montert men det funker uten og.

Sata mode kan settes til AHCI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...